A most következő fotók (az 5. és 6.) egy olyan helyszínt ábrázolnak, ahol egy kamionnak meg kellett állnia a budai alsó rakpart fölé épített gyaloghíd előtt (amin át meg lehet közelíteni a ponton budai végét), mivel a nagy "csatlakozástervezők" nem építették elég magasra, s így vagy alászorult volna, vagy inkább elsodorta volna az egészet, ha aláhajt lendületesen.
Szerencsére a sofőr, vagy a rendőrök kiszúrták, hogy túl alacsony az építmény (vagy magas a kamion teteje), ezért aztán a kamion szépen visszatolathatott a Margit hídig! Amitől, persze, leállt a forgalom a rakparton.
A másik oldalon viszont teljes elterelés volt, az északról dél felé tartó autósoknak a Margit híd után fel kellett menniük a rakpartról. Felvetődik a kérdés, vajon ez a hídépítő-performance nem járt-e a péntek esti csúcsforgalom aránytalan sérelmével?
E lehetőségen azért kellett elgondolkodnunk, mert hát nemrégiben még az álmos szombat délutáni forgalom is fontosabb volt az Andrássy úton, mint az oda tervezett békedemonstráció.
Ma meg kit érdekelt a pénteki csúcs?!
Lássátok hát e költséges vízjárás képeit. Így megyünk mi Európába.
Az évszázadok során sokszor bebizonyítottuk egymásnak, hogy barátok vagyunk, és ha kell, kiállunk egymás mellett. Egy lengyel számára valahogy természetes, hogy a magyar csak jó ember lehet.
"Csúnyán belerúgott" a főváros vezetése az egyébként is "földön fekvő" vendéglátósokba: a cégek számlájára éppen megérkeztek a kormány által folyósított bértámogatások, amikor a főváros inkasszózta a tavalyi iparűzésiadó-előlegeket.
"Versenyt futunk az idővel, tovább gyorsítunk az oltáson" - mondta a Miniszterelnökség területi közigazgatásért felelős államtitkára, az oltási munkacsoport vezetője a koronavírus-járvány elleni védekezésért felelős operatív törzs keddi online sajtótájékoztatóján.