Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
Az Ipsos felmérése szerint a hálóhasználók 62 százaléka figyelemmel kíséri a netes márkakampányokat. Itthon 34 százalék kíváncsi ezekre.
2013. július 2. 13:20

A világhálón közzé tett kereskedelmi üzenetekkel találkozók 46 százaléka nézte meg alaposabban a márka- vagy termékpromóciókat, 42 százaléknyian pedig magát az ajánlatra szóló hirdetést is. A magyar netezők érdeklődése ennél lanyhább: 34, illetve 26 százalék.

A felugró ablakoknak kisebb (25 százalék) a "felhajtó ereje". De még így is minden negyedik ember figyelme felkelthető, ami nem elhanyagolható arány, tudva, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A magyar reklámkedvelő netezők 18 százaléka kíváncsi a felugró ablakok üzeneteire.

Mindenesetre, figyelmet kell fordítani arra a nem szem elől tévesztendő tényre, hogy az online kampányoknak egyre nagyobb a szerepe a felhasználók megszólításában.

Ipsos
MTI Hírfelhasználó