Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampánya
2018. május 20. 11:49

Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új tavaszi-nyári belföldi kampánya is, amely mellett a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik.

Az MTÜ vasárnapi közleménye szerint a belföldi kampány új programokra és kevésbé ismert úti célokra hívja föl a figyelmet, hogy az utazni készülők  újragondolják a nyaralásukat, és minél többen kapjanak kedvet nyári felfedezésekhez. A Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza vidékét ajánló belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott, valamennyien különleges nyári ajánlatokkal és kedvezményekkel várják a vendégeket augusztus 20-ig.  

A kisfilm a www.hellomagyarorszag.hu oldalon tekinthető meg az úticélok élménykínálatának és programlehetőségeinek részletes leírásával, valamint a kampányhoz csatlakozó partnerek nyári ajánlataival együtt.

MTI
Címkék:
  • Antall József és Sargentini
    Amikor nagy a zűrzavar, a cosmos helyett chaos van, amikor a szervezetlen rotyogás uralkodik, nem árt, ha fogódzót keresünk.
  • Szögi Lajos-emléknap
    Nem szép a történet, és nem lehet neki semmilyen fölemelő jelleget adni, nem mutatható fel körülötte jövőbemutató érték.
MTI Hírfelhasználó