Cristiano Ronaldo marketingértéke a legnagyobb
2018. július 22. 22:11

A 33 éves portugál labdarúgó, Cristiano Ronaldo hozzáadott marketingértéke lényegesen nagyobb, mint bármely más futballistáé és e mögött rengeteg háttérmunka van - mondta Szabados Gábor sportközgazdász az M1 aktuális csatornán vasárnap.

Jelezte: az, hogy a Juventus a négyszeres Bajnokok Ligája-győztes Ronaldo átigazolásának bejelentése után egy nap alatt 56 millió eurót keresett mezeladásokból, nem jelenti azt, hogy a 112 millió eurós átigazolási díj fele már megtérült, hiszen ebben benne vannak gyártási, terjesztési költségek, a sportszergyártó részesedése és egyéb jutalékok.

Hangsúlyozta: ha egy klub leigazolja Cristiano Ronaldót, akkor nemcsak azon gondolkodik, hogy mennyire tudja segíteni a csapatot a pályán az ötszörös aranylabdás, hanem a játékos óriási marketingértéke is nagyon fontos szempont, hiszen ez a mezeladások mellett sok egyéb területen is jelentős bevételnövekedést hozhat a Juventusnak.

Úgy fogalmazott: a közösségi médiában meglévő, mintegy 300 milliós rajongótáborával jelen pillanatban Cristiano Ronaldo "erősebb brand" marketingszempontból, mint maga a Juventus futballklub.

Cristiano Ronaldo július 10-én szerződött a Real Madridtól a Juventushoz.

MTI - M1
Címkék:
  • Egyértelművé vált a hazaárulás
    Már nincs józan vezető egyéniség az adott ellenzék személyi állományában. Senki nem szólt nekik, hogy gyerekek, ezt nem kellene, mert lebukunk. Mindenki megtudja, hogy hazaárulók vagyunk.
  • Mérgezett díszek a fenyőfán
    A Karácsony mély szakralitása mellett a béke, a meghitt nyugalom ünnepe is (lenne), de a fel nagyörömre dallamai és a pásztorok kedvessége mellett disszonáns díszeket is látok az idei fenyőfán.
MTI Hírfelhasználó