Rákosrendező Nyugati pályaudvar felőli végén tolatás közben kisiklott egy dízelmozdony, a műszaki mentés miatt jelentős korlátozással közlekedhetnek a vonatok – közölte honlapján a MÁV csoport hétfőn. Azt írták: személyi sérülés nem történt, de az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalon hosszabb eljutási időre, valamint rövidebb útvonalon közlekedő, illetve kimaradó járatra kell számítani. A forgalmi változásokról közölték: a Z70-es vonatok az S70-es vonatokkal összevonva közlekednek, a Nyugati pályaudvarról óra 15-kor indulnak S70-es vonatként, Vácról pedig óra 34-kor indulnak tovább S70-es vonatként.
Rákosrendezőn a vonatok mindkét irányba az 1. vágányon, Istvántelken a 2. vágányon állnak meg - fűzték hozzá. Az S71-es vonatok csak Rákospalota-Újpest és Vác között, a Z72-es vonatok pedig csak Angyalföld és Esztergom között járnak – hívták fel a figyelmet, megjegyezve: a fennakadás végéig a BKK elfogadja a vasúti jegyeket a 12-es és 14-es villamoson, valamint az M3-as metrón Újpest-Központ és a Nyugati pályaudvar között.
Az lenne ésszerű, ha nem akarnánk a faanyagokat műanyagokkal kiváltani, éppen ellenkezőleg, minél több műanyagot kellene kiváltani fával. Csakhogy egy ilyen politikai döntéshez nagyon hiányzik valami a közéletből, ez pedig a „Józan Paraszti Ész”.
Munkásságodat a Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztjével (2005) és Czine Mihály-díjjal (2009) ismerték el. Az utóbbi másfél évtizedben Te már odaátra gyűjtöttél érdemeket. (Korábban is azt tetted!) Rád igaz, hozzád illő igehely: „A jó harcot megharcoltam, a pályát végigfutottam, a hitet megtartottam…” (2Tim 4, 7-8)
"Ezzel a beruházással ez a kecskeméti Mercedes gyár lesz Magyarország legnagyobb autógyára. Ezzel a 300 ezres kapacitással létrejön az a helyzet, hogy Magyarország egymillió gépjárművet tud előállítani évente" - jelentette ki Szijjártó Péter.
"Hosszú első etapot mentünk a közepes keverékű gumin is, így azt tudtam, hogy utána végig tudunk menni a keménnyel, de afelől voltak kétségeim, hogy az élen tudok-e maradni. A vége nehéz volt, mert a kopott abroncsokon egy kis hiba is végzetes lehetett volna, de örülök, hogy működött, amit kitaláltunk" - mondta Norris.