Nem ez az első eset, hogy a nyugati sajtóban irigykedve figyelik a Magyarországon megvalósuló beruházásokat, igaz, az egyik brüsszeli lap már „rájött”, hogy ha a magyar kormány köt megállapodásokat, az „veszélyezteti az uniós piacot".
2024. február 14. 08:05
Musk – mandiner
Az ipar hanyatlása miatt több nagy olasz várost is a marginalizáció fenyegeti, Elon Musk szerint egyetlen megoldás létezik: ki kell nyitni az országot a kínai cégek előtt.
Hosszabb összeállításban számolt be az Il Foglio arról, mi történt az olasz ipari területek megszűnése után a nagyobb városokkal: Torinót marginalizálta a Fiat búcsúja, és mára a Taranto városára jellemző acélgyártás is bizonytalanná vált.
Még Elon Muskot is felkérték, hogy vigye Olaszországba a Tesla gyártását, ám ő azt javasolta, az ország nyissa meg a kapuit egy kínai gyártó előtt.
A cikk példaként Magyarországot említi, ahol a BYD megépíti első európai üzemét.
Nem ez az első eset, hogy a nyugati sajtóban irigykedve figyelik a Magyarországon megvalósuló beruházásokat, igaz, az egyik brüsszeli lap már „rájött”, hogy ha a magyar kormány köt megállapodásokat, az „veszélyezteti az uniós piacot".
Magyarországon a hálózat működtetői, a birodalom spionjai nem tudnak elbújni; mi lelepleztük őket. Magyarországon annak nevezzük a dolgokat, amik valójában: az ügynököt ügynöknek, a hazafit hazafinak. Ezért gyűlölnek minket, ezért kiáltottak féktelen bosszút a magyarok ellen.
Eddig egymagam álltam ott az útjukban, mint a kínai tankok előtt a Tienanmen téren a híres régi felvételen az egy darab ellenálló kínai, most azonban már 2 millió 200 ezren álltunk itt az úton, és mondtuk azt, hogy erre nem vezet út" - fogalmazott Orbán Viktor.
A mai helyzetet bonyolítja, hogy az EU vezetői, hangadói már csak szóban demokraták. Őket már zsebre tette a korrupció. A vezetők, illetve a volt vezetőik közül kevesebb az olyan, aki nem korrumpálódott, mert hogy az Európai Unió intézményeiben nem ritkák a korrupciós botrányok - leplezi le a brüsszeli szélsőséget Homa János.