Kifakadt a svájci újságíró: „Ez a legnagyobb ostobaság, amit valaha Magyarországról olvastam!"
A Die Weltwoche rovatvezetője, Kurt W. Zimmermann gyakran megfordul Budapesten, és úgy látja, teljes tévedés, hogy Magyarországon a tömegmédia Orbán Viktor irányítása alatt állna.
2023. december 18. 10:34
A Die Weltwoche oldalán megjelent véleménycikk szerzője szerint nem igaz, hogy Magyarországon minden tömegmédia Orbán Viktor irányítása alatt áll. Ez a legnagyobb ostobaság, amit valaha Magyarországról olvastam – szögezte le Kurt W. Zimmermann, aki úgy véli, a magyar miniszterelnök problémája éppen az, hogy az országának nagy tévécsatornái, újságjai és online portáljai főképp kormánykritikusak, a piacvezetők között alig találni olyat, amelyik Orbán Viktor pártján áll.
„Az elmúlt években rengeteg időt töltöttem Budapesten, és ma már sok újságírót és kiadót ismerek" – tette hozzá a svájci rovatvezető, aki hosszasan elemezte a magyar médiapiac helyzetét. Ő volt az, aki korábban elismerte, helyes volt Orbán Viktor migrációs politikája, hiszen Európa más részeivel ellentétben Magyarországon nem randalíroznak a Hamász-párti tüntetők.
Az lenne ésszerű, ha nem akarnánk a faanyagokat műanyagokkal kiváltani, éppen ellenkezőleg, minél több műanyagot kellene kiváltani fával. Csakhogy egy ilyen politikai döntéshez nagyon hiányzik valami a közéletből, ez pedig a „Józan Paraszti Ész”.
Munkásságodat a Magyar Köztársasági Érdemrend Lovagkeresztjével (2005) és Czine Mihály-díjjal (2009) ismerték el. Az utóbbi másfél évtizedben Te már odaátra gyűjtöttél érdemeket. (Korábban is azt tetted!) Rád igaz, hozzád illő igehely: „A jó harcot megharcoltam, a pályát végigfutottam, a hitet megtartottam…” (2Tim 4, 7-8)
"Ezzel a beruházással ez a kecskeméti Mercedes gyár lesz Magyarország legnagyobb autógyára. Ezzel a 300 ezres kapacitással létrejön az a helyzet, hogy Magyarország egymillió gépjárművet tud előállítani évente" - jelentette ki Szijjártó Péter.
"Hosszú első etapot mentünk a közepes keverékű gumin is, így azt tudtam, hogy utána végig tudunk menni a keménnyel, de afelől voltak kétségeim, hogy az élen tudok-e maradni. A vége nehéz volt, mert a kopott abroncsokon egy kis hiba is végzetes lehetett volna, de örülök, hogy működött, amit kitaláltunk" - mondta Norris.